لزوم توجه بیشتر به نابینایان در اصلاحیه قانون صنفی کشور

لزوم توجه بیشتر به نابینایان در اصلاحیه قانون صنفی کشور

لزوم توجه بیشتر به نابینایان در اصلاحیه قانون صنفی کشور/ آماده همکاری گسترده با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی هستیم

 

دکتر علی توسطی در دیدار با مدیرعامل موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی مطرح کرد:

لزوم توجه بیشتر به نابیانیان در اصلاحیه قانون صنفی کشور/ آماده همکاری گسترده با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی هستیم

به گزارش روابط عمومی موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، خانم تهمینه یگانه، مدیرعامل این موسسه و آقای شادیار خدایاری، مشاور این موسسه در حوزه اشتغال و کارآفرینی، امروز شنبه، یازدهم آذرماه با حضور در محل اتاق اصناف ایران، با جناب آقای دکتر علی توسطی، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران دیدار کردند.

همه تلاش خود را برای همکاری و همراهی با این موسسه به کار خواهیم بست

دکتر علی توسطی در این نشست با ابراز خوشحالی از آشنایی با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، گفت: همه تلاش خود را برای همکاری و همراهی با این موسسه و مجموعه بیماران چشمی آرپی به کار خواهیم بست و موضوعات مربوطه در جلسات هیئت مدیره اتاق اصناف ایران مطرح خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: پیگیری موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی برای زمینه سازی به منظور اشتغال و کارآفرینی برای بیماران آرپی بسیار قابل تقدیر است.

اتاق اصناف ایران

دکتر توسطی گفت: اصلاحیه قانون صنفی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و قطعا سعی خواهیم کرد بخشی مربوط به حمایت از بیماران چشمی آرپی و سایر افراد مبتلا به نوعی از بیماری های خاص و معلولیت ها به این قانون اضافه کنیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا ضمن فرهنگ سازی مناسب، بتوانیم قوانین مربوطه را اصلاح کنیم.

خانم تهمینه یگانه، مدیرعامل موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی نیز در این نشست با تشکر از وقتی که اتاق اصناف ایران به ویژه شخص آقای دکتر توسطی در اختیار این موسسه قرار داده است، اظهار کرد: این موسسه بیش از هفت هزار و 200 بیمار آرپی را تحت پوشش قرار داده است که بسیاری از آنان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

 

جدیت موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی برای کارآفرینی

مدیرعامل موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی ادامه داد: بسیاری از کسانی که در این موسسه ثبت نام می شوند تقاضای شغل دارند بر همین اساس، این موسسه به دنبال زمینه سازی برای کارآفرینی است و در این زمینه نشست های مختلف و متعدد برگزار کردیم.

مهندس شادیار خدایاری، مشاور این موسسه در حوزه اشتغال و کارآفرینی نیز با ابراز خوشحالی از همکاری با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، گفت: ایجاد اشتغال برای بیماران آرپی در حوزه های مختلف به ویژه در دو زمینه بسته بندی و مشاوره و پشتیبانی تلفنی، به صورت جدی از سوی این موسسه در حال پیگیری است و به نتایج خوبی نیز رسیده ایم.

در پایان این نشست، مقرر شد موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی با همکاری اتاق اصناف ایران و شعبات آن در کشور بتواند گام های بلندی در زمینه کارآفرینی بردارد.

نوشته های مرتبط