خدمت رسانی به بیماران چشمی آرپی در تمام شهرهای کشور رایگان می شود

خدمت رسانی به بیماران چشمی آرپی در تمام شهرهای کشور رایگان می شود
 

مسئول سازمان جامعه پزشکی کشور اعلام کرد:

خدمت رسانی به بیماران چشمی آرپی در تمام شهرهای کوچک و بزرگ کشور رایگان می شود

 

به گزارش روابط عمومی موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، امیر نساجیان به نمایندگی از این موسسه، امروز با حضور در محل سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با دکتر محمدحسین زارع زاده، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر محمدحسین زارع زاده، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی در این نشست با ابراز خوشحالی از آشنایی با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، گفت: همه تلاش خود را برای همکاری و همراهی با این موسسه و مجموعه بیماران چشمی آرپی به کار خواهیم بست.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی با اعلام آمادگی کامل سازمان بسیج جامعه پزشکی برای همکاری گسترده با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، تاکید کرد: برای خدمت رسانی به بیماران گرامی آرپی در مراکز استان ها هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت.

دکتر محمدحسین زارع زاده تاکید کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، خدمت رسانی به بیماران آرپی در حوزه های چشم پزشکی و روانشناسی و بینایی سنجی در سراسر کشور به ویژه در مراکز استان ها به صورت رایگان صورت می گیرد.

جدیت موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی برای کارآفرینی امیر نساجیان، نیز در این دیدار به نمایندگی از موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی با ابراز تشکر بسیار از وقتی که دکتر محمدحسین زارع زاده، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در اختیار این موسسه قرار داد، گفت: بیماران چشمی آرپی با دریافت کمک های لازم از سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طعم خدمت رسانی مسئولان به مردم را بیش از پیش، خواهند چشید.

یادآور می شود، در انتهای این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی به زودی به امضای مدیران این دو مجموعه برسد.

نوشته های مرتبط