آثار و محتوای تولیدی موسسه آرپی در شبکه سلامت پخش می شود

آثار و محتوای تولیدی موسسه آرپی در شبکه سلامت پخش می شود

قائم مقام شبکه تلویزیونی سلامت اعلام کرد:

آثار و محتوای تولیدی موسسه آرپی در شبکه سلامت پخش می شود

به گزارش روابط عمومی موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، دکتر همایون شاهمرادی، رئیس هیئت مدیره این موسسه، با جناب آقای دکتر علیرضا بهفر، قائم مقام شبکه تلویزیونی سلامت، دیدار کرد.

دکتر علیرضا بهفر، قائم مقام شبکه تلویزیونی سلامت در این نشست با ابراز خوشحالی از آشنایی با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، گفت: همه تلاش خود را برای همکاری و همراهی با این موسسه و مجموعه بیماران چشمی آرپی به کار خواهیم بست.

دکتر بهفر افزود: لزوم توجه به بیشتر به نابیانیان و سایر مبتلایان به نوعی از آسیب جسمی و ذهنی در قوانین کشور، موضوع مهمی است که سازمان صدا و سیما به صورت جدی دنبال می کند و ما نیز در شبکه سلامت اهتمام ویژه ای نسبت به آن داریم.

دکتر همایون شاهمرادی، رئیس هیئت مدیره موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی نیز در این نشست با تشکر از وقتی که دکتر بهفر، در اختیار این موسسه قرار داده است، اظهار کرد: این موسسه بیش از هفت هزار و 300  بیمار آرپی را تحت پوشش قرار داده است که بسیاری از آنان دارای تحصیلات دانشگاهی و مهارت های ویژه هستند که در صورت حمایت می توانند در زمینه صنعت و اشتغال گام های بلندی بردارند.

لزوم اجرایی شدن قوانین موجود درباره معلولان

شاهمرادی ادامه داد: قوانین خوبی در کشور در زمینه حمایت از مبتلایان به نوعی از معلولیت و آسیب جسمی و ذهنی وجود دارد که با نظارت بیشتر از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، این قوانین جنبه عملیاتی پیدا می کنند.

در پایان این نشست، مقرر شد فعالیت های موسسه آرپی در زمینه های مختلف به طور گسترده در شبکه سلامت تلویزیون پخش شود. پخش کلیپ ها، پادکست ها، اینفوگرافی های تولیدی این موسسه، و همچنین مصاحبه با متخصصان داوطلبی که با موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی به ویژه در زمینه چشم پزشکی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و ژنتیک، همکاری می کنند، از جمله این موارد است.

نوشته های مرتبط