کارگاه تعامل موثر با افراد دارای آسیب بینایی در فروشگاه زنجیره ای کوروش

کارگاه تعامل موثر با افراد دارای آسیب بینایی در فروشگاه زنجیره ای کوروش

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش میزبان کارگاه تعامل موثر با افراد دارای آسیب بینایی شد

در رابطه با سلسله کارگاه‌های تعامل موثر با افراد دارای آسیب بینایی این بار فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در تاریخ 13 دی ماه میزبان موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی بود.
در این کارگاه 3 ساعته، ابوذر سمیعی و امید هاشمی به عنوان مدرسان اصلی در زمینه:

  • بررسی نگرش درباره افراد نابینا و کم‌بینا و چرایی توجه به آن‌ها
  • آموزش اصول راهنمایی و همراهی با افراد دارای آسیب بینایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • نحوه مناسب سازی محیط‌های فیزیکی و فضا‌های مجازی فروشگاه افق کوروش برای افراد با آسیب بینایی و چگونگی دسترس پذیری امکانات و خدمات این مرکز برای این قشر از جامعه
  • معرفی اقدامات صورت گرفته در سطح بین‌المللی و ملی برای حضور هر چه بیشتر افراد نابینا و کم‌بینا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خدمت رسانی هرچه بهتر به آن‌ها

با سوپروایزر‌های فروشگاه‌های افق کوروش شهر تهران به صورت عملی و مشارکتی به بحث و گفتگو نشستند. مسعود طاهریان به عنوان گرداننده جلسه و دستیار تدریس، زهرا طالاری در قالب کارشناس فناوری و روابط عمومی و رزان سمنانیان به عنوان مدرس کمکی به قنای هرچه بیشتر این کارگاه کمک کردند. همچنین مدیر‌عامل موسسه خانم تهمینه یگانه همراه تیم آموزشی موسسه بود و بعد از کارگاه، با مسئولان فروشگاه افق کوروش به تبادل نظر پرداخت.

موسسه آرپی آمادگی این را دارد که این کارگاه را متناسب با فضای سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی کند و آن را بصورت رایگان برگزار نماید. در صورت تمایل می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موسسه، جهت هماهنگی و اطلاع از جزئیات برنامه با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

نوشته های مرتبط